| 22.06.2026 |
Sağlıkta Koordinasyon ve Etkinlik: Eskişehir'de Dev REDES Brifing Toplantısı!Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici başkanlığında, sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak ve hastanelerin mevcut durumunu optimize etmek amacıyla "REDES" (Bölgesel/Merkezi Sağlık Değerlendirme ve Planlama Sistemi) brifing toplantısı gerçekleştirildi. Kentteki tüm sağlık yöneticilerinin eksiksiz katıldığı zirvede, kamu hastanelerinin kapasitesi ve vatandaş memnuniyeti masaya yatırıldı. ESKİŞEHİR – Eskişehir'de sunulan sağlık hizmetlerinin daha etkin, hızlı ve erişilebilir hale getirilmesi amacıyla yürütülen üst düzey koordinasyon toplantılarına bir yenisi eklendi. İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici’nin liderliğinde gerçekleştirilen REDES Brifing Toplantısı'nda, şehrin sağlık altyapısının röntgeni çekildi. Kamu hastanelerinin işleyişinden fiziki ihtiyaçlarına, sahadaki aksaklıklardan geleceğe yönelik planlamalara kadar pek çok hayati konu tek tek değerlendirilerek karara bağlandı. Kamu Hastanelerinin Geleceği Masada: REDES Brifinginde Kapasite ve İhtiyaçlar Konuşuldu Sağlık Dünyasının Kurmayları Tam Kadro KatıldıSağlık hizmetlerinde bürokrasiyi azaltarak kurumlar arası entegrasyonu en üst seviyeye çıkarmayı hedefleyen bu kritik toplantıya, Eskişehir sağlık camiasının üst düzey yönetim kadrosu tam kadro iştirak etti. Katılımcılar arasında şu isimler yer aldı:
Kamu Hastanelerinin Yol Haritası SunulduToplantının ilerleyen bölümlerinde REDES İl Koordinatör Yardımcısı Uzm. Dr. Pakize Gözde Gök, katılımcılara yönelik kapsamlı ve teknik bir sunum gerçekleştirdi. Uzm. Dr. Gök tarafından yapılan bu sunumda; kamu hastanelerinin mevcut işleyiş mekanizmaları, anlık hizmet kapasiteleri, sahada tespit edilen acil ihtiyaçlar ve yürütülen çalışmaların vatandaşlara yansıma oranları veri analizleriyle paylaşıldı. Sunumun ardından tüm başkanlar ve başhekimler, hizmet süreçlerinin daha dinamik bir yapıya kavuşturulması adına karşılıklı fikir alışverişinde bulundu. "Vatandaş Memnuniyeti ve Kalite Asla Tesadüf Değildir"Toplantının kapanışında konuşan ve yürütülen planlamaların sürdürülebilir olması gerektiğinin altını çizen İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici, net mesajlar verdi. Sağlıkta kalitenin ekip ruhuyla yükseleceğini belirten Bildirici, şu ifadeleri kullandı:
|
| Gönderen: haber 816 defa okundu |
| Son Haberler | |
| Risk Faktörlerine Erken Müdahale: Eskişehir ASM’lerinde Çocuk Odaklı Denetim | |
| Her Yıl 2 Bin 500 Çocuk Tanı Alıyor: Çocukluk Çağı Diyabetinde Korkutan Artış! | |
| Güneş koruyucu sınırsız güneşlenme sağlamaz! | |
| Çocuklarda "Yaz Hastalıkları" Alarmı: Islak Mayo ve Havuz Suyu Tehlike Saçıyor! | |
| Eskişehir Sağlığında REDES Dönemi: Doç. Dr. Yaşar Bildirici Sağlık Kurmaylarıyla Buluştu | |
| Topuk Kanının Önemi Bir Kez Daha Anlatıldı: Hastanede Fenilketonüri Günü Etkinliği | |
| Ailenizde tiroit hastalığı varsa, dikkat! | |
| Takdir Edilen Babalar, Çocuklarıyla Çok Daha Güçlü ve Sıcak İlişkiler Geliştiriyor | |
| Eskişehir’de Anneler ve Ebeler Bahçe Buluşmasında Bir Araya Geldi! | |
| Çevre İllerde Benzeri Yok: Eskişehir’deki Özel Platformda Yüksekte Çalışma Eğitimi | |