| 18.06.2026 |
Tepebaşı’nda Da Sesler Yarıştı: İl Finaline Gidecek "Müezzin ve Hatip" Birincileri Belli Oldu!Odunpazarı’nın ardından Tepebaşı İlçe Müftülüğü’nde de Camiler ve Din Görevlileri Haftası yarışma heyecanı yaşandı. Müftülük Camii’nde düzenlenen "Ezanı Güzel Okuma" ve "Etkili Hutbe Sunumu" yarışmalarında rakiplerini geride bırakan Halil İbrahim Baysan ile Muhammed Akar, Tepebaşı'nı il finalinde temsil etme hakkı kazandı. ESKİŞEHİR – Diyanet İşleri Başkanlığı Din Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından her yıl 1-7 Ekim Camiler ve Din Görevlileri Haftası etkinlikleri kapsamında geleneksel olarak düzenlenen mesleki yarışmaların Tepebaşı ayağı tamamlandı. Erkek din görevlilerine yönelik düzenlenen "Ezanı Güzel Okuma" ve "Etkili Hutbe Sunumu" yarışmalarının ilçe birincilerini seçmek üzere Tepebaşı Müftülük Camii’nde özel bir kurul toplandı. Din görevlilerinin makam, hitabet ve tecvid performanslarını sergilediği yarışma, izleyenlere manevi bir atmosfer yaşattı. Müftülük Camii’nde Büyük Heyecan: Halil İbrahim Baysan ve Muhammed Akar Birinci Oldu Ezanı Güzel Okumada Kürsü Muttalip Mahallesi’nin OlduCami içinde yankılanan seslerin makam, nefes kontrolü ve sela/ezan kuralları çerçevesinde değerlendirildiği Ezanı Güzel Okuma kategorisinde rekabet üst düzeydeydi. Jüri heyetinin titiz puanlaması neticesinde, kulvarında en yüksek oyu alarak Tepebaşı İlçe Birincisi seçilen isim Muttalip Mahallesi Yukarı Camii İmam-Hatibi Halil İbrahim Baysan oldu. Etkili Hutbe Sunumunda Zafer Muhammed Akar’ınGünün hitabet yeteneğini, cemaatle iletişim becerisini ve minber duruşunu ölçen Etkili Hutbe Sunumu kategorisinde ise din görevlileri hazırladıkları hutbe metinlerini en doğru vurgu ve tonlamalarla aktarmak için jüri karşısına çıktı. Bu kulvarda rakiplerini geride bırakarak birincilik unvanını göğüsleyen isim ise Aşağı Söğütönü Hacı Veliler Camii İmam-Hatibi Muhammed Akar oldu. İlçe Müftüsü Kaya: "Hocalarımıza İl Finalinde Başarılar Diliyorum"Yarışmanın tamamlanmasının ardından komisyona başkanlık eden Tepebaşı İlçe Müftüsü Fatih Kaya, katılım sağlayan ve cesaret gösteren tüm din görevlilerine teşekkür etti. Kısa bir tebrik konuşması yapan Müftü Kaya, "Camiler ve Din Görevlileri Haftası’nın ruhuna yakışan, mesleki dayanışmayı ve liyakati artıran güzel bir organizasyonu geride bıraktık. Kategorilerinde birinci olan ve ilçemizi Eskişehir il finalinde temsil edecek olan Halil İbrahim ve Muhammed hocalarımıza şimdiden yürekten başarılar diliyorum" ifadelerini kullandı. |
| Gönderen: haber 1866 defa okundu |
| Son Haberler | |
| 2026-YKS Maratonu Noktalandı: Netleri Kontrol Etme Zamanı! | |
| DSİ’den Eskişehir Çiftçisine Büyük Müjde: 405 Bin Dekar Arazi Suya Kavuşuyor | |
| Kitlesel Eğitime Karşı Üstün Başarı: ÜYEP 19. Dönem Mezunlarını Verdi | |
| Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Tunus’ta: Akdeniz’in Ortak Mirası İçin Diplomatik Temas | |
| Topuk Kanının Önemi Bir Kez Daha Anlatıldı: Hastanede Fenilketonüri Günü Etkinliği | |
| Mesleki Eğitimde Yeni Üs: Baksan Mesleki Eğitim Merkezi Dualarla Açılıyor | |
| Saniyelerle Yarıştılar: Eskişehir’de Akıl Oyunları Rüzgârı Esdi | |
| 80 Bin Taşınmazda Kadastro Belirsizliği Bitti: Hak Sahiplerine Büyük Müjde | |
| Ailenizde tiroit hastalığı varsa, dikkat! | |
| Takdir Edilen Babalar, Çocuklarıyla Çok Daha Güçlü ve Sıcak İlişkiler Geliştiriyor | |